SERWIS RESMED
Autoryzowany Serwis ResMed – Stanmed24
Serwisujemy wszystkie urządzenia firmy ResMed:
- CPAP (Airsense™ 10 Elite),
- APAP (Airsense™ 10 AutoSet i AutoSet for Her),
- BiPAP (AirCurve™ 10 ASV, LUMIS 100 ST, LUMIS 150 STA, AirCurve™ 10 S),
- Vauto (AirCurve™ 10 VAuto),
- Respiratory (Stellar 150, Astral 100, Astral 150),
- itd.
Autoryzowny Serwis – Dlaczego Warto?
- Fachowa obsługa – to nie pusty slogan reklamowy! Nasz serwis regularnie inwestuje w swoich pracowników wysyłając ich kilka razy w roku na obowiązkowe szkolenia produktowe niedostępne dla warsztatów nieautoryzowanych. Aparaty firmy ResMed są ciągle doskonalone o najnowsze zdobycze techniki, stąd zdobywanie bieżącej wiedzy o tych urządzeniach jest niezbędne do prawidłowego ich serwisowania. Co więcej bezpośrednia współpraca z producentem pozwala sprawnie rozwiązywać nawet najtrudniejsze przypadki. Nie bez znaczenia jest też specjalizacja w obsłudze jednej marki – to doświadczenie, które pozwala sprawnie serwisować i naprawiać urządzenia bez zbędnych eksperymentów.
- Profesjonalne narzędzia – nasz autoryzowany serwis jest zaopatrzony w zestaw profesjonalnych narzędzi i programów dedykowanych do obsługi urządzeń firmy ResMed, niedostępnych na rynku dla nieautoryzowanych serwisów. To gwarancja, że urządzenie zostanie skalibrowane po naprawie, a ona sama zostanie wykonana szybko i bez przypadkowego uszkodzenia innych podzespołów.
- Gwarancja na usługę – naprawy zrealizowane w autoryzowanym serwisie są objęte gwarancją producenta, który udziela gwarancji na części użyte podczas naprawy.
- Pewność ceny – Przed rozpoczęciem naprawy każdy aparat przechodzi tzw. ścieżkę diagnostyczną, gdzie ustalany jest zakres czynności. Na tej podstawie odbywa się wycena usługi. Podstawą kosztorysu jest cennik części oraz usług wyznaczony przez producenta. Jeśli podczas trwania naprawy okaże się, że konieczne są dodatkowe czynności, a cena i termin odbioru ulegną zmianie, to zostaną one zrealizowane tylko w przypadku pełnej akceptacji właściciela urządzenia.
- Komfort i zadowolenie – Klientom, którzy w czasie naprawy muszą nadal korzystać z terapii oddajemy do dyspozycji park urządzeń zastępczych. Po zakończeniu usługi słuchamy głosu naszych Klientów. Prowadzimy badania zadowolenia z oferowanych usług. Analizujemy wszystkie uwagi i opinie. Jesteśmy wdzięczni za poświęcany nam czas i wszelkie informacje, które pozwalają nam lepiej poznawać Państwa oczekiwania.
- Oryginalne części – wszystkie naprawy realizujemy wyłącznie przy wykorzystaniu oryginalnych części. Stosując części oryginalne klient ma pewność, że wszystkie podzespoły jego urządzenia są trwałe i bezpieczne.
- Historia urządzenia – realizowanie usług w autoryzowanych serwisach powoduje, że aparat ma pełną historię napraw i przeglądów. Pomaga to w przyszłości szybciej usunąć potencjalne usterki.
- Naprawa wg stałych procedur – Obsługę serwisową zawsze rozpoczynamy od wnikliwych oględzin. Celem oględzin jest ustalenie szczegółowego zakresu naprawy, czasu jej realizacji wraz z precyzyjnie określonym terminem odbioru. Efektem oględzin jest też precyzyjny kosztorys. Nawet, jeśli podczas trwania naprawy okaże się, że konieczne są dodatkowe czynności, a cena i termin odbioru ulegną zmianie, to zostaną zrealizowane tylko w przypadku pełnej akceptacji właściciela urządzenia.
W celu uzyskania dokładniejszych informacji zapraszamy do kontaktu z serwisem STANMED24